Gå til innhold
Arkivverket

[#53791] Gamle bilder, Sverige


Gjest Anita Henriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Henriksen

Har funnet disse bildene i et gammelt album jeg kjøpte på en bruktmesse.Jeg viser kun noen av bildene her, da albumet inneholdt ganske mange. De fleste er tatt av fotografer i Østersund, mens noen er tatt av fotografer i Stockholm.Bildene er fra først på 1900-tallet. Hvis dette er av betydning for noen så sender jeg dem gjerne.Mvh Anita

bilete3713.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Henriksen

Uff, dette ble jo ikke helt som tenkt da. Jeg prøvde å legge inn flere bilder, men det ble bare dette ene.Damene på dette bildet er Kicki Holen og Henny Undin, bildet er tatt i juli 1904 (håndskrevet på baksiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Bakke

Hei Anita! Kanskje du kan legge bildene dine i Porträttfynd (nu 69303 bilder) En databas för gamla porträttfotografier (startad 1 okt 2002) http://www.genealogi.se/ Her fant jeg 43 bilder fra min frus slekt som var fra Össeby Garn, jeg savner en tillsvarende database i Norge. Mvh Svein Bakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.