Gå til innhold
Arkivverket

[#53818] Peder Torstensen Dokken


Gjest inger marie næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest inger marie næsset

Leter etter far til Oline Pedersdatter. Hun ble født 2 mars 1836 og døpt 8 mai 1836 i Stange kirke og var uekte datter av Maria Olsdatter Lahlum Eie og ungkar Peder Torstensen Dokken fra Øyer prestegjeld i Gudbrandsdalen. Denne Peder klarer jeg ikke å finne i noen kirkebok. Dersom noen kan hjelpe meg så ville jeg bli veldig glad. Mvh. Inger Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Trønnes

Hei,Jeg er ganske sikker på at det er Peder Tostensen født 11.9.1797 i Blæstervigen. Hans yngste søster Marie ble født i Dokken. Faren døde i Dokken i 1840.Peder Tostensen Dokken fikk et uekte barn Johannes, født 14.12.1836 i Øyer. Peder giftet seg 7.12.1837 med mora til Johannes. De fikk iallefall to barn til. Peder døde 28.7.1850.Mvh Tordis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inger marie næsset

Hjertelig takk for hjelpen. Denne Peder har jeg lett etter i flere år. Han var en av min fars forfedre. For flere år tilbake fikk jeg fra statsarkivet noen opplysninger om datteren hans og hvem hun var gift med. Tusen, tusen takk. Dette ble en kjempefin dag. mvh. Inger Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.