Gå til innhold
Arkivverket

[#53855] Villanger på Radøy


Gjest Marit Monsen Bolset
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Monsen Bolset

Søker hjelp fra noen som har tilgang på bygdebok fra Radøy. Jeg trenger nærmere opplysninger om Ingvald Villanger og hans kone Randine. Jeg vet at de fikk sønnen Ingvald, men ellers vet jeg lite og ingenting! Er interessert i fødselsdata og eventuelle forfedre. Mvh Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Det er bare bind 1 som har kommet ut. Bind 2 kommer i april 2008.De er oppført i bind 1 side 316. Ingvald Konrad 1891-1914.Døde av lungetæring den dagen Ingvald ble født.Gift i 1913 med Randine Andrea Rasmusdatter.Foreldre: Rasmus Rasmusen Villanger 1845-1929. Gift på ny i 1884 medAnna Maria Nilsdatter Bø, født på Marøy (1847-1929).Far til Rasmus på side 303 nr 99 var Rasmus Olsen Straume 1802-1870. Han var sønn til Ola Rasmusen Straume og Ragnilla Rasmusdatter. Han ble gift i 1825 med Ingeborg Nilsdatter Soltveit 1799-1872. Du trenger boken for å følge de ulike greinene bakover. Hilsen Agnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Monsen Bolset

Takk skal du ha Agnar! Jeg har lett i kirkebøkene her på nettet, men siden jeg manglet en del basisopplysninger (blant annet mellomnavnet), kom jeg ikke videre. Skal se nærmere på bøkene når jeg kommer hjem medio desember. Mvh Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.