Gå til innhold
Arkivverket

[#53863] Mathea Olsdotter Kvarberg, f. Ringsaker 1870 - til Amerika i 1871?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Ringsaker syner oss at Mathea Olsdotter vart fødd 21.6.1870 som dotter av innerst Ole Andreasson Bangsbergseiget(?) og kona Maria Haavelsdotter ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8845&idx_id=8845&uid=ny&idx_side=-107>Lenke).Frå Amerika får eg opplyst at Mathea QUARBERG skal ha utvandra til Amerika med foreldri sine i 1871.MEN, eg finn ikkje nokon emigrasjon for korkje Mathea eller foreldri i 1871 eller dei nærast påfølgjande åri, so no undrer eg på:* Er det nokon med lokal kunnskap eller eventuelt tilgjenge til ei bygdebok, som kan stadfesta utvandringsåret til denne huslyden?Eg finn ogso vigsli til foreldri i Ringsaker 19.4.1870 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Ole Andersen bodde på vestre Amb, f på Kvarberg. Er usikker på om det er øvre el nedre. Dette er to garder bare noen kilometer fra hverandre. Maria Håvelsdatter bodde på øvre Kvarberg, f p Kluftmoen oppe i Åsmarka. Mere enn ei mil mellom fødested og bosted. Bangsberg og Kvarberg ligger innerst i Furnesfjorden på vestsida av Mjøsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Thor for spennande og nyttig innlegg.Med dette er opphavet til denne huslyden klarlagt, men merkeleg nok ser ikkje utvandringi deira ut til å vera registrert nokon stad...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hvis dette er den aktuelle familien i folketellingen 1880 for Wisconsin, må de vel ha kommet seg ”over there” en gang mellom 1870 og 1872, for barn nr. 2 er født i Wisconsin og Mathea kan ha blitt Matilda?[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=20&filnamn=wisc1880&gardpostnr=6836&merk=6836#ovre>Lenke og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for nytt innlegg.Jau, du har funne ''rette'' huslyden i FT1880, og resonnementet ditt er logisk. Huslyden må ha utvandra anten i 1871 eller 1872. FT1900 og FT1910 syner båe at faren Ole Quarberg utvandra i 1871, so kan henda lyt me akseptera dette som utvandringsår...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.