Gå til innhold
Arkivverket

[#53893] tyding av kirkebok


Gjest Lindis rokstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Remi Pedersen

Hvis du kan legg ut permanent sidelenke slik at vi kan forstørre bildet så vil det gjøre jobben vår enklere.Bildet blir så lite i min nettleser at jeg ikke klarer å lese noen ting.Hilsen Remi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg antar du mener nest siste paret:23/4 1892, begges 2. ekteskap, Ole Johan Knudsen, bådsmann, bosted og fødested Kolmehals/Holmehals?, f.1832, far gdbr.Knud Rasmusen Kolmehals/Homehals? og Anne Marie Karlsdatter, født i Sve 1861, far ... Karl Sakariassen Sve. Forlovere: Anders Sivertsen Ringstad?, Ole Severin Olsen Uren. Lyst 29/11 91, 13/3 og 20/3 92. Meddelt .... dispensasjon fra Land...? 3-18-5 ved kglg. resolution av 5. februar 1892. Begges ekteskap oppløst ved ektefellers død. Framvist gjensidigt testamente. Ubeslektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Ps. til Remi : Når det kommer fram ei slik lenke,hold musepekeren nederst i h. hjørne. Kommer fram en oransje boks med piler .Klikk på den,da forstørres bildet. Var ei stund før jeg selv fant ut av det ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell H Myhre

Hmmm .. skal lure på hva som er ”galt” med min nettleser .. .. (Explorer 7) .. den forlanger hverken permanent sidelenke eller for den del orange bokser nede i høyre hjørne .. Å holde curseren et hvilket som helst sted i det aktuelle skjermbildet er tilstrekkelig .. hvorpå et enkelt museklikk resulterer i at dette forstørers til 150 % .. ..Voila .. .. :-))Kjell M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Remi Pedersen

Takk skal du ha. Anne.Kjell, det er noen av oss som sitter med andre nettlesere og dersom vi har IE så har vi kanskje ikke oppgradert til IE7 ennå. IE6 har ikke de mulighetene automatisk som IE7 har.Remi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.