Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjell-Arne Mellum

[#53937] Skifte Nils Andreas Larsen

Recommended Posts

Gjest Kjell-Arne Mellum

Lurer på hva som står i skiftet etter Nils Andreas Larsen, Kirke-birkeland. Født 16 Jan 1874, Død 16 Aug 1948

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Jeg sliter! Ikke finner jeg dødsfallet i Bergen, og heller ikke i Fana/Birkeland!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Arne Mellum

HeiJeg tok en telefon og det viser seg han var på aldershjem på Askøy, Olaviken? Døde nok sikkert her.Hjelper dette noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Dessverre, heller ikke på Askøy er han registrert i august 1948!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Arne Mellum

Ny opplysning. Han døde 16 Aug 1946. Ikke 1948. Beklager, det var min feil. Får skylde på min uerfarenhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Arne Mellum

Er det mulig å gjøre et siste forsøk.Skifte etter Nils Andreas Larsen, Kirke-birkeland. Født 16 Jan 1874, Død 16 Aug 1946. Født i Fana, Bosatt i Bergen. Død på aldershjem på Askøy.På forhånd Takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Beklager, men jeg får ikke tilslag i august 1946 på Askøy, og heller ikke i Bergen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Arne Mellum

Takker så mye for forsøket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Arne Mellum

Han var bosatt hos sin eldste sønn i Gravdal, Laksevåg, i tiden før han havner på aldershjem på Askøy. Endrer dette noe på hvor det kan være registrert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell-Arne Mellum

Takk for god veiledning.Her er han: L.nr.244 Birkeland, Nils Larsen, Død Nov 27 1946 i Bergen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Utmerket! Og da skal jeg kunne skaffe deg opplysningene om arvingene i morgen tidlig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Han var født i Fana 16. januar 1874, enkemann etter Laura, død 1929, bodde i Kronengsgate 29, men døde i Klokkarvik, Sund. Han etterlot seg barna Leif, St. Halvardsgate 4, Norman, Nye Sandviksvei 68, Fridtjof, til sjøs, og Lilly Olsen, fr. Stangsv. 3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.