Gå til innhold
Arkivverket

[#53942] Lovise Marianne Forås, Hvor kom hun fra?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Er det noen som kjenner til hvor Forås navnet stammer fra i Nord Trødelag?Jeg finner ikke Lovise Marianne Forås!Jeg takker for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg har ikke klart å finne Lovise Marianne Forås noen steder. Det jeg vet er at hun hadde en datter som ble døpt i Namsos i 1921. Er der noen som har muligheter for å finne henne for meg?Jeg takker for all mulig hjelp!Mvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldar Gundersen

Hei!I tellingen 1900 finner jeg en Lovise Marie, f. 1886 i Inderøen i Sparbu komm. Bostedet er Jørundplads. Kan det være en sammenheng her? Mh Eldar Gundersen, 8665 Mosjøen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Til Eldar Gundersen og Grete Jøraas. Hjertelig takk for forsøk på å hjelpe!Jeg har ved hjelp av andre nå funnet ut at hun heter Marianne Martinsdatter Forås og er født 1890 på Vega. Det jeg nå leter etter er hvem hun fikk en datter med i 1921 og som ble døpt i Namsos. Han skal vistnok hete Olav Bernhard Olsen og døde 58 år gammel i 1928-29.Jeg har pløyd mange kirkebøker i området men uten å finne han, så her trenger jeg virkelig hjelp!Med vennlig hilsen Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.