Gå til innhold
Arkivverket

[#53974] bygdebok Sunndal.


Gjest Svein Edvardsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Edvardsen

Hei Noen som er i besittelse av bygdebok/bøker over Sunndal/Sunndalsøra. Jeg er på jakt etter forfedre til Ole Olsen Tangen og Britt Olsdatter, begge født 1878. De hadde mange barn. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da er det vel hun som er födt her (N° 61): Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Stangvik i Stangvik, Ministerialbok nr. 592A05 (1865-1878), Fødte og døpte 1878, side 101. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6446&idx_id=6446&uid=ny&idx_side=-101>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

Hei Jeg har vel i bunn og grunn funnet dette i kirkeboken, men det var en bekreftelse fra Bygdeboken jeg var ute etter. Takk for at du svarte. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Sæther

Det er vel denne familien som er omtala i Sunndalsboka bind 3 s. 383-384. Her går det fram at Ole Pedersson og Ingeborg Olsdotter hadde ein son Ole som tok namnet Tangen. Fødselsåret hans er oppgjeve til 1872, men han som er registrert i FT 1900 var altså f. 1878. Vidare står det at Ole Olsson Tangen i 1900 vart gift med Brit Olsdotter Bruset, f. 1872, dotter til Ole Andersson Bruset, f. 1825 i Todalen. (Todalen var tidlegare ein del av Stangvik prestegjeld.) Men her må vel det oppgjevne fødselsåret til Brit vere feil, for vi finn ho døypt i Stangvik i 1878 som nr. 79: LenkeOle Pedersson var son til strandsitjaren Peder Bersvendsson på Sunndalsøra. Ingeborg Olsdotter var dotter til Ole Andersson Leangen. Er du interessert, kan eg hjelpe deg med nokre opplysningar om anane vidare bakover også, for eg sit med ein del informasjon om desse personane ut over det Sunndalsboka kan gje. Men det må eg i så fall kome tilbake til om ein dag eller to. Elles kan det jo hende at du får bistand av andre innan den tid.Helsing Knut Sæther

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.