Gå til innhold
Arkivverket

[#54002] Olav Gunerius Kvernland dro til Australia 1926. Hva så?


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiBestefaren til en venn av meg,Olav Gunerius Kvernland, ble født i Osen S/T 30/12-1901. Pemanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2762&idx_id=2762&uid=ny&idx_side=-31>LenkeJeg finner han igjen i Beitstad N/T i 1925 hvor han gifter seg 30/12. Permanent sidelenke: LenkeDen 28 mars 1926 døper han sin datter Haldis Kjellrunn i Malm N/T. Permanent sidelenke: LenkeDen 26/4-1926, under en måned etter han bar sin datter til dåpen emigrerer han fra Trondheim til Australia sammen med sin bror Marius Normann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Vet ikke om jeg kan hjelpe,men har adresse til en i Australia som kansje kan. Send meg en mail. Adressen min finner du ved å søke på navnet mitt i ruta øverst.det er en frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Inger Marie Hanssen

Hei. Har snakka med en fra denne slekta. Han sa at da den siste av Kværnland-brødrene døde kom kona og barna tilbake til Malm. Så det er ikke noen av denne slekta tilbake i Australia. Gravsteinene står fortsatt i Australia.Det stemmer at de kalte seg Thompson der.Hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.