Gå til innhold
Arkivverket

[#54012] Anton Sveigaard Kristoffersen - 1883


Gjest Jan H.Haakerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan H.Haakerud

Hei.Søker etter informasjon rundt Anton. Ved FHT1900 bor han hos sin mor som er enke. Hanna Emilie Kristoffersen 1849.Anton er født i Kristiania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei, jeg har ikke greid å finne fars navn og ikke barndåper. Lurer på om ikke Helgesensgade tilhørte Sofienberg Menighet.Her er er lenke med historie fra området der Helgesensgade er omtalt: LenkeMvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Ja, her fant jeg endelig et spor. Her ser det ut til at Anton var tvilling , her passer Sveigaardnavn og fødselsår bra.I Petrus menighet fant jeg Anton døpt: Lenke Bra lesbart i 150% forstørrelse.Håper dette kan hjelpe deg vidre.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan H.Haakerud

Hei.Ja her var det jo mye informasjon som kan hjelpe videre. Kan det stemme at moren til Anton ' hanna emilie ' het klemetsen til etternavn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg lurer på om dette kan være Klementsfamilien her i 1865?LenkeNavnlikhet , men litt merkelige navn på døtre?Alder er ikke alltid aå nøyaktig i folketellingene.det skulle vel også være mulig å finner fader, slaktemester i 1865, men i kirkeboka står det riktignok Kristoffersen, men det står et navn til som etternavn, så det spørs hva han er registrert med i 1865.Jeg kan søke litt etter han også.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.