Gå til innhold
Arkivverket

[#54039] Svalerødkilen (Wegene-Wigene.Vikane)


Gjest Torild Andreassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torild Andreassen

Hei.Jeg har prøvd å finne en (Niels Johansen f.09.04.1831 i Berg dpt. 22.05.1831 og konf. 25.05.1847 i Berg)Han er sønn til min mann`s tippoldefar-Jonas Halvorsen, F.03.06.1806)men jeg har ikke klart og følge ham videre.Er det noen som har kjennskap til ham eller denne familien? Jonas hadde også en sønn Halvor f. 1828 som døde og to døtre Inger Marie, og Hellene Regine.Min mann kommer fra Hellene Regine.Niels har jeg ikke klart å spore videre. Takknemlig for svarmvh Torild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Torild Andreassen

Hei Arild O.BråthenDet tok sin tid før jeg fikk svart deg,og takket deg for din opplysning. Jeg hadde opplysninger om Niels frem til hans konfirmasjon, men vet ikke hva, eller hvor han har blitt av etter det.Er ikke noe flink til å lese gammel skrift,men prøver det jeg kan. Har prøvd å se om han hadde flyttet ut,men har ikke funnet noe om det.Jeg er ikke noe rutinert i å lete,så jeg er glad for å få noen tips.Han arvet jo ikke noe etter sine foreldre,eiendommen ble delt mellom hans to søstre,så jeg vil vel tro at han døde tidlig,men når,og hvor? Er det noen som vet litt om det ?MVH Torild Andreassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.