Gå til innhold
Arkivverket

[#54053] Smørdal - arkiv


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Jeg leter etter ei dame. Hun het Ragna Kirsten eller Ragnhild Kirsten, f. 1892. Hennes foreldre: John Ellermann Johnsen og frue Augusta. Ved opplysning ang. hennes foreldres død i 1936 og 1946 fra Arkivforumet er det opplyst at hun var gift Smørdal og bodde i Nesttun. Finner ikke henne blant kilder hos Digitalarkivet på nettet. Er det mulig at det kan finnes mer som ikke er søkbare på nett?Jeg vil være glad om det finnes, slik at jeg kan få vite evt. mer info.mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi ser av adresseboken for Bergen 1970-71 at fru Ragna Smørdal bodde i St. Olavsvei 43 (Minde). Hun var imidlertid født i 1910, og derfor neppe identisk med den det er spurt etter.I adresseboken for Fana 1955-1956 nevnes fabrikkarbeider Ragnhild Smørdal, Øvstunnveien, Nesttun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Y.Nedrebø: Takk for ditt innlegg!Det hjalp noe å vite det du skriver. Tror Ragnhild Smørdal er 'min'. Jeg finner ikke henne blant døde på dig.arkivet og i 'Gravminner' hos DisNorge. Er det mulig at du kanskje har denne personen død i register? Vet ikke om det går å få vite det pga. personvern. Men kanskje bekrefte med dødsdato og dødssted, slik at jeg kan se i aviser? Kanskje du har oversikt over hvem hun giftet seg med og når + sted?mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.