Gå til innhold
Arkivverket

[#54060] Vallø, Slagen - vielse


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Jeg finner ikke vielsen til min farmor (Asbjørg Synnøve Sørensen) og farfar (Ottar Aasen) 8/7-1933 (el. 1934).De er døde. Skjønner ikke at jeg ikke finner den blant de skannede kirkebøkene. Skulle gjerne hatt den, for å vite konfirmasjon og dåp. Hennes brors vielse finner jeg (Nøtterøy). Hvem er de rette å spørre pr. mail for å kunne finne deres vielse?mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Det er ikke mikrofilmet eller skannet noen kirkebøker for Vallø kirke, så jeg antar at kirkebøkene ikke er avlevert. Vallø kirke tilhører Søndre Slagen sogn i Tønsberg.Kontaktinfo: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Ketil F.H., takk for ditt innlegg! Trodde at Vallø var i Slagen sogn. Så nylig at det var lysning i Søndre Slagen 1932-1962, men fant ikke noe. Uansett sender jeg mail til kirkekontoret/kirkelig fellesråd. Jeg tror jeg har sendt dit tidligere uten å få svar. Prøver igjen.mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Ser at lysningen 1932-1962 ikke er med på mikrofilmregistrene. Og at registrene, bl.a. for Vestfold ikke er oppdatert på tre år. Selv om lysningen er lagt ut som skannet kirkebok. Jeg venter på svar igjen fra kirkekontoret. Først hadde kirkekontoret misforstått mitt spørsmål. Antagelig, fordi jeg skrev 1833/1834 og ikke 1933/1934. Håper jeg får vite mer i morgen. Har lett i mange kirkebøker. Det til info.mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.