Gå til innhold
Arkivverket

[#54077] Hvem var foreldrene til Emma Aasved, f. 7.1.1904?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Jeg laegger heller inn spørsmålet mitt her! Emma Aasved, født 7.1.1904, død i Namsos 14.11.1979. Hun ble gift med Harald Foraas, f. 3.10.1915 i Namsos. Er der noen som vet hvem hennes foreldre var?Med vennlig hilsenBirher Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg tror at jeg nå har funnet Emma Aasved sine foreldre. Hun blir komfirmert 29.9.1918. Jeg tror at faren heter Olaf Eilertsen Øksnæs og moren Jensine Eilertsdatter. Men jeg har nå problemer med å lese detaljene. I tillegg så er fødselsdatoen forskjellig fra det som står på gravsteinen. der står der 7.4.1904, mens ved komfirmasjonen står det 7.1.Kan noe være så snill å hjelpe meg med å se om det er jeg som leser feil? Her er linken til hennes komfirmasjon, nederst LenkeJeg takker hjerteligst for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Roger Lyngstad

Foreldrene til Emma brukte etternavnet Aassved, og de bodde på Øksnes vestre i Kvam, gnr 240 bnr 2. Hun var f. 7.1.04. Familie og slekt er nærmere beskrevet i Bygdebok for Stod, Kvam og Egge b. IVa, 2007.mvh Roger Lyngstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.