Gå til innhold
Arkivverket

[#54102] Hans Berents Olsen f.1880 Bergen Petra Danhilda Pettersen f.1882 Bergen


Gjest Kristoffer Berents
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristoffer Berents

Mine besteforeldre gift i Bergen trolig i 1913. Kanskje Askøy, Maria Kirken eller Sandviken. Jeg finner dem ikke i ekteskap registret,kan noen hjelpe? Min oldemor het Julia Fredrike f.1848, jeg finner ikke hennes pikenavn. Hennes søster f.1846 het Johanna(e). Begge født i Bergen. Kan noen hjelpe meg å finne dem i registret (etternavn)? Faren til Petra het Niels Sevrin Pettersen f.1844. Vet noen noe om han? Søstrene til bestemor(ingen brødre) het Julia Fredrike f. 1873, Hanne Marie f.1877 og C(K)ristofa Lan f.1884, alle født i Bergen. Kan vi finne ut noe om dem eller vet noen noe om dem? Jeg er helt nye i slektsforskning og trenger hjelp fordi jeg skal arrangere slektstreff i Bergen til sommeren og det kommer famile etter Petra og Hans fra USA, Australia, Frankrike, England, Sverige og Danmark. Takk for hjelpen, Kristoffer NB Hans droppet senere Olsen og vårt etternavn er Berents, bestefars mors etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen
Gjest Johan Arthur Hansen

Far til Nils Severin Pettersen f.1844 er Nils Severin Pettersen gift 14.9.1834 med Inger Marie Danielsdtr. som er datter til Daniel Aadnesson f.1782 på Emberland i Sveio og Karen Margrete Magnusdtr. f. 1790 i Bergen. De ble gift i Bergen 24.7.1811. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.