Gå til innhold
Arkivverket

[#54119] John Berg, fødd i Noreg 10.6.1855 - for.laus 1861 - til Amerika 1873? - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika vert etterlyst opphavet til denne karen:John Berg, fødd i Noreg 10.6.1855, skal vera son av ein Bennie Berg og kona Ellen, men vart foreldrelaus i ein alder av 6 år og voks truleg opp hjå fosterforeldre. Han utvandra til Amerika i 1873 (eller 1874?) og gifte seg 10.6.1886 med Susan Husom frå Sogn. Dei budde i Adams Co., WI.Eg har leitt både i FT1865 og hjå FamilySearch, men finn ikkje nokon som ''jump at me''! Kanskje andre har meir hell?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om opphavet til denne karen!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Har du ikke noe sted i Norge for fødsel? Bennie var et lite brukt navn, kan det være forkortning for Benjamin? Her er en stesønn Benjaminsen: Lenke Det er ikke lagt ut skannede kirkebøker for periodene dåp i Beitstad eller konfirmasjon i Grong. Så det ble vanskelig å finne ut hva foreldrene het. Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Nå har jeg lett etter utrolog mange med forskjellige etternavn som begynner på B- og slutter på -sen, f.1855 +-1, fornavn begynner med Jo....Alt jeg fant foruten en stedsønn noen gjetergutter og noen få lægds.. eller lign. var 1 pleiebarn og 1 fosterbarn som jeg legger inn lenke til.[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&filnamn=f60194&gardpostnr=120&personpostnr=773&merk=773#ovre>Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan Martin Bentsen som Berit fant i ft. 1865, er født 6/10-1855.Det er jo ikke så langt i fra 10/6-1855......Kildeinformasjon: Østfold fylke, Moss, Klokkerbok nr. I 2 (1852-1860), Fødte og døpte 1855, side 63. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Eva, Berit og Jon for fleire spennande innlegg.Det er vel i grunnen berre ein av kandadatane som peiker seg ut, og det er Johan Martin Berntsen frå Moss. 6.10. og 10.6. kan godt vera ei ''omveksling'', men eg likte ikkje heilt namnet på mori... Ho skulle heita Ellen...Elles hade det vore svært so spennande om me kunne finna utvandringi hans...?Eg har i dag bede om kopi av vigselsattesten frå Wisconsin, og reknar med å motta den i kveld eller i morgon; kanskje der står noko meir om foreldri...?Nok ein stor takk for stor innsats!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser av FT1900 at John der er oppgjeven vera 56 år, fødd i JUNI 1853, so eg trur no kanskje 10.6. er rett dato...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kandidat: Johan Bottolfsen Berger fra Nittedal...Folketelling 1865: [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0233&kenr=004&bnr=0009&lnr=000>LenkeFødt 9. juli 1853 - Sønn av Ellen Marie Andersdatter og Bottolf Andersen.LenkeNittedal, Ministerialbok nr. 5 (1850-1862), Fødte og døpte 1853, side 18. LenkeBosatt på Berger i Nittedal når hans lillesøster Anne Matea døpes i mars 1856: LenkeHan blir ikke foreldreløs som 6-åring, men mister faren sin 10.juni 1856: Nittedal, Ministerialbok nr. 5 (1850-1862), Døde og begravede 1857, side 272. LenkeStorebrødrene Martin og Kristian Bottolfsen Berger utvandrer i 1869 og 1871 til Kilbourne, Wisconsin.Den 13 juni 1873 drar Johan Bottolfsen Berger fra Nittedal til samme sted. Emigrasjon: LenkeUtflytting: Nittedal, Ministerialbok nr. 6 (1863-1878), Inn- og utflyttede 1873-1878, side 366.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jon for svært spennande og interessante innlegg. Eg er imponert!Eg er 99% sikker på at du har funne rette karen! Kilbourne er det gamle namnet på Wisconsin Dells, WI, som ligg på grensa mellom Columbia og Adams Cos., WI! Fødselsdatoen er NESTEN rett, utvandringsåret stemmer, og namnet på mori stemmer...! Og eg har sett døme på at Bottolf vert til Ben i Amerika!Eg venter framleis på vigselsattesten frå WI, men det kan vel ikkje vera mykje tvil...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også rimelig trygg på at det er rett kar. Særlig overbevisende synes jeg det er at han kalles John B. Berg i Adams Co. i 1887. Spent på hva vigselspapirene sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Jau, då har eg motteke vigselsattesten frå Wisconsin, og den stadfester funnet ditt, Jon:John Bottolfsen Berg, son of Botolf Berg and Ellen Marie Anderson, farmer of Strongs Prairie, Adams Co., WI, born in HAKEDAL, Norway, married .... at Kilbourn, Columbia Co., WI.Problemet er m.a.o. heilt løyst, og nok ein gong er eg svært so godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.