Gå til innhold
Arkivverket

[#54132] Tellingen i Bergen 1912.


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Jeg søker opplysninger om fam. Laurits Hagbart Guldbrandsen og hustru Olga Marie ,født Johannessen Kallekleiv. De fikk en sønn Oddvar 17.05.1912 og da bodde de i Fløigt.9. Hva sier tellingen om familien i 1912, hvem er nevnt der-gjerne med fødselsdato? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Fløigt. 9, 3. etasje 1912:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Lauritz Hagbart Guldbrandsen, f. Laxevaag 1.9.1885, handelsbetjent uden stilling, innflytt april 1903Olga Marie Guldbrandsen, f. Bergen 21.11.1885Asbjørn Guldbrandsen, f. Bergen 28.7.1909~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg vonar dette er til hjelp for deg, Rune!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hjertelig takk for hjelpen Lars.Da fikk jeg bekreftet at Asbjørn, (som jeg har funnet) var første barn og at Oddvar som ble født i 1912 var barn nr.2. Jeg har også funnet dåpen til sønn nr.3 i 1913, mens jeg fortsatt leter etter en sønn Åge og en datter Åse. Da vet jeg nå at de ble født etter 1914. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.