Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Margaret Miller

[#54148] Hva ble av tre halvsøsken født i Alstahaug Nordland?

Recommended Posts

Gjest Margaret Miller

Steffine Marie Larsdtr. f. 1823 Vevelstad hadde 3 uekte barn: Edvard Mathias Pedersen f. 1847, sønn av Peder Andreas Olsen, konf. 1863; Peter Tøger Andreassen f. 1852 sønn av Andreas Andersen Hellesvig, konf. 1867; og Hansine Bergitte f. 1855 dtr. av Hans Jonsen Gaardvig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Margaret Miller

Jeg finner Edvard Mathias Pedersen giftet seg 1876 Alstahaug med Maren Olava Eliazarsdtr. Hva ble av dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Margaret Miller

Edvard Mathias gift II 1889 Alstahaug, Ingeborg Anna Mathiasdtr. Bosted Skjeggesnes i 1900. Hva om broren Petter og søsteren Hansine? Og da døde Edvard? Kjenner noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Margaret Miller

Edvard d. 1902 Skjeggesnes Alstahaug. Naa er vi ferdig med ham, men hva ble av Petter Tøger Andreassen og han halvsøster Hansine Bergitte, dtr. av Hans Jonsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Heidi Økern

Det dør en Hansine Bergitte på 7 1/2 år (i april 1863) ser det ut til. Hun står helt nederst på siden, men med etternavn Johnsdatter og med kommentar uægte. Håper linken funker Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Margaret Miller

Det kan vel vaere henne. Jeg vet ikke. Jeg sier at det 'kan vaere'. Takk Heidi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.