Gå til innhold
Arkivverket

[#54190] To gamle damer fra Rindal på Nordmøre


Gjest Celvin Ruisdael
 Del

Recommended Posts

Gjest Celvin Ruisdael

Hei !Jeg har de siste tre månedene vært på utkikk etter 2 gamle damer fra Rindal i Møre og RomsdalDe er kommunens eldste innbyggere i alle fall etter 1951 :* Dame 104 år f. år 1847 eller 1848, d. år 1952 * Dame 103 år 1869-1973 Jeg ser etter navn og evt f. & d. datoer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnhild Stavne Bolme

Dei to gamle damene frå Rindal er Ingeborg Olsdotter Børset, f. 08.11.1847, døde 7.sept. 1952 og Ildri Olsdotter Bolme, g. Romundstad, f. 26.12.1869, død i 1972. Du kan også få dødsdatoen til Ildri om eg får litt tid på meg.Mvh Ragnhild Stavne Bolme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnhild Stavne Bolme

Ingeborg Olsdotter var ugift og du finn ho på Børsetaasen i folketellinga 1900, men ho har fått 1848 som fødselsår. Eit fenomen som er ganske vanleg i folketellingane. Eg tek til å bli litt nysgjerrig. Undrast på kva du skal bruka desse opplysningane til? mvh Ragnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.