Gå til innhold
Arkivverket

[#54193] Fantastisk! Gratulerar og takk!


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

He, he, eg vart så imponert at eg 'hoppa over' siste del av meldinga på framsida :-)Der står det at de ikkje er ferdig med indekseringa enno, men eg ynskjer likevel å gratulera!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Henger meg på den gratulasjonen. Har ikke vært på nett på over en uke. Pc-en tok kvelden, men nå sitter jeg her med ny pc, og om noe over en uke er vel også bredbåndfunksjonen på plass. Ja det er flott at noen tar på seg deet møysommelige arbeidet det sikkert er å scanne inn kirkebøkene. Nå skal jeg ta en sjekk på hva som har skjedd på den fronten i mine områder de siste 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gro Øverbye

Har lyst til å dra opp temaet igjen :-))) Dette prosjektet gjør slektsletingen kjempemorsom - atter en gang. For når jeg skal gå igjennom alt som var registrert fra før av fra bygdebøker og alt annet, så blir det som om hobbyen starter på nytt igjen - og jeg finner enda mer enn før. Utrolig flott jobb som er gjort og gjøres. 1 million tusen takk og masse Godt Nytt År til alle sammen :-)))Hilsen Gro

bilete4033.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Beck-Andersen

Denne vil jeg være med på: Gratulerer - og hjertelig for at det er gjort mulig å dyrke en interesse på denne måten! Hilsen en som (kanskje dessverre?) aldri har sett en mikrofilm........ Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, _no_ var det rette tida å laga dette temaet :-))))Det er heilt fantastisk å sleppa å bestilla, venta oppmot ei veke eller meir, så køyra 20 min. for så å sitja på biblioteket i eit rom for seg sjølv å lesa microfilm.Eg kan sitja heime framfor datamaskina, sitja her når det passar, det er rett og slett rein luksus, for meg og for alle dei som har hatt opplevingane i avsnittet over :-))))TUSEN MILLIONAR TAKK!!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Da vil jeg gjerne legge inn dette PDF-dokumentet fra Dagbladet i julen;LenkeHåper det kan åpnes. Og si GRATULERER til Digitalarivet, Statarkivet i Bergen, Arkivverket og Riksarkivet!Mvh Arnfrid

bilete4034.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.