Gå til innhold
Arkivverket

[#54263] Petra Danhilda(e) Pettersen og Hans Berents Olsen


Gjest Kristoffer Berents
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristoffer Berents

Petra Danhilda(e)Pettersen f.1882 i Bergen giftet seg først med Jonas Rein Simonsen Bøe f.1873 i Bergen. Jonas Rein dør i 1912. Petra gifter seg deretter med Hans Berents Olsen f. 1880 fra Bergen. Trolig gifter de seg i Amerika antagelig i Chicago i 1913. Kan noen finne dokumentasjon på dette ekteskapet? Vennlig hilsen Kristoffer Berents NB Jeg trenger opplysningen til et slektsstevne for Berents familien til sommeren i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristoffer Berents

Petra Danhilda(e)Pettersen f.1882 og Hans Berents Olsen f.1880 Begge fra Bergen. Trolig gift i New York våren 1913, kan noen skaffe dokumentasjon. Takk Kristoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Hei igjen Kristoffer! Det er jo veldig mange kirker å velge i da 'over there'. Jeg har søkt gjennom sjømannskirken i New York i databasen som ligger i denne lenka [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebMeta.exe?slag=vismeny&katnr=0&emnenr=&aar=&dagens=&fylkenr=21>Lenke har ikke funnet dine der. Vi må vel forutsette at databasen er fullstendig, men en vet aldri. Kontakt i så fall Jan Oldervoll. Har du funnet dem i emigrant-databasene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Den emigrant-lenka ble ikke slik jeg trodde. Søk på emigranter blant databaser her på Digitalarkivet - DA. Hensikten med det er at det kan stå destinasjon der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.