Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kristoffer Berents

[#54263] Petra Danhilda(e) Pettersen og Hans Berents Olsen

Recommended Posts

Gjest Kristoffer Berents

Petra Danhilda(e)Pettersen f.1882 i Bergen giftet seg først med Jonas Rein Simonsen Bøe f.1873 i Bergen. Jonas Rein dør i 1912. Petra gifter seg deretter med Hans Berents Olsen f. 1880 fra Bergen. Trolig gifter de seg i Amerika antagelig i Chicago i 1913. Kan noen finne dokumentasjon på dette ekteskapet? Vennlig hilsen Kristoffer Berents NB Jeg trenger opplysningen til et slektsstevne for Berents familien til sommeren i Bergen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristoffer Berents

Petra Danhilda(e)Pettersen f.1882 og Hans Berents Olsen f.1880 Begge fra Bergen. Trolig gift i New York våren 1913, kan noen skaffe dokumentasjon. Takk Kristoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Hei igjen Kristoffer! Det er jo veldig mange kirker å velge i da 'over there'. Jeg har søkt gjennom sjømannskirken i New York i databasen som ligger i denne lenka [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebMeta.exe?slag=vismeny&katnr=0&emnenr=&aar=&dagens=&fylkenr=21>Lenke har ikke funnet dine der. Vi må vel forutsette at databasen er fullstendig, men en vet aldri. Kontakt i så fall Jan Oldervoll. Har du funnet dem i emigrant-databasene her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Den emigrant-lenka ble ikke slik jeg trodde. Søk på emigranter blant databaser her på Digitalarkivet - DA. Hensikten med det er at det kan stå destinasjon der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.