Gå til innhold
Arkivverket

[#54267] Eldri/Ildri Nilsdtr. Kalvenes 1828-1916 - Veivåg og hennar etterkomarar?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

I ættesoga for Møgster sogn finner vi på Veivåg bl.a. følgjande personar:Mons Sjursen Veivåg 1935-96 g. i 1862 med Eldri/Ildri Nilsdtr. Kalvenes f. 1828-1916Barn:Nilsina f. 1861Sivert 1865-1939 (Veivåg)Brita Olina 1868 - (Veivåg)Nils Olai 1872Sivert og Brita finn vi ein del om i ættesoga for Møgster sogn, men det er nesten ikkje noko info om Nils Olai. Det eg veit om Nils Olai er at han vart gift med ei frå Haugesund. Nils Olai var mange turar til USA og så kom han heim for å ta med seg barn og kone til USA. Dei hadde fått billett og skulle reise frå Stavanger, men så drukna Nils Olai ute på isen ein vinterdag. Sjølv om ulykka var ute valgte kona å reise til USA. Datter til Nils Olai vaks opp i Veivågen, men reiste til Amerika så snart ho var i stand til å reise på eiga hand.Mitt spørsmål no er om det er nokon som veit noko om Nilsina, ho som vart fødd i 1861 og om dette paret hadde fleire barn? Sivert hadde ein son som busette seg i Oslo, han heitte også Sivert. Er det nokon som veit noko om han?Svar omkring personar som lever i dag kan sendast til:austevollslekt@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Ser at hun var tjenestejente hos broren Sivert i 1900,her bor også moren Eldri som nå er enke . Her bor også ei Severine Monsen f.1888 som kan være Nilsines datter,men har ikke funnet henne i kirkebøkene enda.Mons Sivertsen er Siverts sønn,men kona hans er for ung til at de kan ha fått Severine :Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Nils Olai Monsen Veivåg 1872 har eg etterlyst tidlegare i dette fora og har funne ganske mykje info på: Lenke Likevel var det svært interessant det som vart funne om ei env dotter til Nilssina eller kunne det vere ei dotter til Mons Sjursen Veivåg, eller kalla Nils Olai Monsen seg for Veivåg, slik at denne jenta som vart fødd i 1888, kunne vere dotter til Nils Olai? I så fall har han vore tidleg ute eller så kan faren ha hatt eit barn som vart oppfostra av Nilsine? Håpar at det er nokon som kan finne ei løysing på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Eg har funne at Albertine Serine Tørresdtr. ble gift den 9. nov. 1920 i Bekkjarvik under Fitjar med Agronom Johan Sanfrid Johanson f. 1871 i Sverige.Er det mulig at dette paret flytta til Sverige eller busette dei seg i Austevoll (Bekkjarvik i dåverande Fitjar sogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Vidare finner eg at dei får dottera Signe Marie Charlotte den 23. aug. 1921 og døyper henne den 18. sept. 1921. No står det at mannen til Alberine Serine er gardstyrar og at dei er busette på Drivenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Vidare finner eg at dei får dottera Signe Marie Charlotte den 23. aug. 1921 og døyper henne den 18. sept. 1921. No står det at mannen til Alberine Serine er gardstyrar og at dei er busette på Drivenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Selv om jeg har funnet etterkommerne etter Severine A. Johanson, så viser det seg at disse barna aldri har funnet ut hvem Tørres Andersen var. Dette var far til Severine, så vidt jeg kan se var han fra Haugesund (jfr innlegg 6). Er det noen som kan finne ut noe mer om Tørres Andersen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

Dette er vel en mulig kandidat. LenkeHan er født rett år, har samme yrke og de første barna er født i Haugesund.Det står bare at han hadde bopel i Haugesund ved Albertines dåp, ikke at han var derfra.Mvh Roger Fossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Ja. jeg tror faktisk at du har rett. Dette var meget interessant. Det merkelige er at de siste barna ble født i Bergen og det var der Albertine Severine levde hele sitt voksne liv. Likevel visste hun trolig ikke at flere av hennes søsken også ble født i Bergen? Det skulle vert interessant å fått flere opplysninger om hennes søsken og når de ble født evn døpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.