Gå til innhold
Arkivverket

[#54343] Jens ''James'' S. Johnson, fødd Noreg 1847 - farmasøyt i Ada, MN - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Ada, Norman Co., MN kjem følgjande etterlysing:Druggist (farmasøyt) Jens ''James'' S. Johnson var fødd i Noreg i eller nær 1847 (dato ukjend), men utvandra før 1874, for då gifte han seg, truleg i Fillmore Co., MN, med Inger Jerdee frå Sogndal (1850-1926).Parfolket busette seg i Ada, Norman Co., MN, men James døydde mellom 1880 og 1886, for då gifte Inger seg att med ein anna sogndøl, Andrew Johnson (1849-1934).Problemet er i første omgongen å finna det norske opphavet til James Johnson, men er det mogeleg? Kanskje han var utdanna i Noreg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

I 1865-tellingen var det ikke så mange med tittel som innholdt Farmasi.Fant 1 i Akershus 14 i Oslo 1 i Hedemark 2 i Buskerud 1. i Vestfold 1 i Rogaland 2 i Sør Trøndelag.Den eneste av disse med et navn som muligens kan ha blitt til James Johnson var denne mannen:LenkeHar du lett etter han i emigrantlister før 1874?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her er en vel heller tvilsom kilde som forteller at en James Johnson skal være født i Østre Risør på omtrent denne tiden? LenkeIkke mye norsk navn der?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Fant dem i 1880 i Ada, Polk, Minnesota: James S. Johnson 33 år, f.i Norge, norske foreldre. Kona Inger Johnson 30 år, f.i Wi, norske foreldre. Og de 2 sønnene Clarence 5 år og William B 3 år, begge f.i MN.Du kan se orginalen på Ancestry.com. Fam.libr. film 1254629, NA film nr.T9-0629, page nr. 275B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gunn, Berit og Finn for interessante innlegg. Det er nok ikkje noki enkel oppgåve dette å finna opphavet til James S. Johnson, men at han tydeleg er oppførst som James S. Johnson både i 1880 og i 1875 (Rushford, Fillmore Co., MN), gjev oss eit ''eintydig'' tips om at han hadde anten eit mellombokstav som byrja på S, eller faren heitte noko med S (Sjur eller Sølfest eller ???) Johnson eller Johannesson...Han kan ikkje vera bror av Andrew Johnson. Foreldri hans gifte seg i 1849, og Andrew var eldste barnet deira!Eg er klar over at det finst eit bokverk om apotekarar, men det er vel svært truleg at James fekk utdanningi si etter han var komen til Amerika. Likevel, dersom nokon har tilgjenge til dette bokverket, kanskje det var mogeleg å sjekka registeret?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Her bør man vel også merke seg den 28 år gamle John S. Johnson (i hustanden ført over James S. Johnson) i 1880-tellingen. Han er også 'druggist'. En mulig bror?Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Druggist behøver vel ikke bety farmasøyt. Nå vet ikke jeg om reglene for apotek i Amerika i 1880 krevde at du hadde apotekerutdanning for å eie et apotek. Apotek solgte jo ikke bare medisiner på den tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Finner to kandidater i Eidsvoll og i Aremark. Jens Severin og Jens S. 16 og 18 år gamle. Tok søk på etternavn som begynte på Jo og søk på fornavn to ganger først på Jens og så på S. Søkte på fødselsår 1847 +/- 5 år.mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten, Arne, Berit og Kristin for nye interessante innlegg.Du Arne nemner John S. Johnson. Eg var ikkje merksam på John, men det kan svært so godt tenkjast at dei to var brør. So er problemet; eg finn ingen av dei att i seinare teljingar, so kvar vart dei av?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger inn den mulige kandidaten i Eidsvoll i 1865. LenkeKan hende det finnes utflytterlister for Eidsvoll som viser om denne familien kan ha emigrert?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg har ikke funnet noen passende kandidater emigrert fra Kristiania eller Trondheim i passende tid.Jeg legger inn en lenke her til den Jens Severin Joh. døpt i Aremark i 1848: LenkeOm du vil undersøke om dette kan være rett familie. Dåp nr 40 v. side i kirkeboka.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.