Gå til innhold
Arkivverket

[#54357] John Ferdinand Erickson, fødd i Christiania 1880 - til Am. 1883? -opphavet hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg følgjande opplysningar:John Ferdinand Erickson, son av Anders M. Erickson Sjöman og Marie, fødd Stolberg, var fødd i Christiania 29.9.1880, men skal ha utvandra til Amerika med foreldri sine i 1883. Foreldri skal ha vore frå Värmland i Sverige.* Er det mogeleg å finna fødsli til denne John Ferdinand inni ''høystakken'' i hovudstaden?* Kan utvandringi stadfestast?* Og kva heitte foreldri (fulle namn)?* Eller kan det tenkjast at dei ikkje budde i sjølve Christiania, men ein eller annan stad utanfor?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for spennande og nyttige opplysningar. Då stemmmer det altså at denne huslyden budde i sjølve Christiania, men er det mogeleg å finna ut noko meir om foreldri?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser av FT1875 for Christiania at det då i Maridalsvegen 13 budde ein:Anders Magnus Eriksen, snikkararbeidar, fødd 1849 i Skollerud socken, Dalsland i Sverige.Han var ugift og budde hjå søsteri Katrine Sophie Erichsen, ugift syerske. Denne personen passer godt som far til John Ferdinand, men er det han...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig for kjempeflott innlegg! Det kan ikkje vera mykje tvil om at du har funne rette fødsli, og då får me samstundes ei stadfesting av at Anders Magnus Eriksen var faren.Då står det i grunnen berre att å identifisera mori, Marie Olsen, som òg skal ha vore svensk av fødsel. Kanskje dei vart vigde i Christiania?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får sønnen Karl Gustav 18 feb. 1877 - døpt i Paulus 25. mars.Kildeinformasjon: Oslo fylke, Paulus, Ministerialbok nr. 1 (1875-1878), Fødte og døpte 1877, side 73. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5417&idx_id=5417&uid=ny&idx_side=-79>LenkeDe får sønnen Johan Edvin 26. aug. 1878 - døpt i Paulus 8. sept. Kildeinformasjon: Oslo fylke, Paulus, Ministerialbok nr. 1 (1875-1878), Fødte og døpte 1878, side 142. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift mann, Snekker Anders Magnus Eriksen f. 1847, flytter fra Paulus til Amerika 27. april 1882:Kildeinformasjon: Oslo fylke, Paulus, Ministerialbok nr. 5 (1879-1889), Utflyttede 1879-1891, side 203. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jon for ny flott innsats. No har eg fått svar på alle spørsmåli mine om denne huslyden, og er berre svært so godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.