Gå til innhold
Arkivverket

[#54368] Storø slekt på Gjerpen/Skien


Gjest Siv Storø Nesse
 Del

Recommended Posts

Gjest Siv Storø Nesse

Er det noen som har opplysninger om disse 2 personene? LenkeEventuellt om hvor de kom fra Og da spesiellt Jacob Storø. f. 14.01.1915 og død 17.12.1993.Grunnen til at jeg spør er at min oldefar Konrad Kristensen Storø f.09.08.1867 fra Overhalla Nord-Trøndelag hadde angivelig flere barn og mange av de ble satt bort. Hans kone Amanda Louise`s (Jørgensen/Gulset) foreldre kom i fra Gjerpen. Hun ble født i fosnes 06.11.1872 Hennes far var Jan Jørgensen Gulseth f.25.02.1823 på Gulset i Gjerpen.Som vi vet ble barn ofte satt bort til familie. Det er muligheter her for at de også stammer fra Arendal eller andre plasser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Hei.Er det etterkommere etter disse personene du er ute etter? Lenke Lenken du har laget fra gravminner viser bare en rekke med navn,hvem av dem er det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siv Storø Nesse

Beklager, lenken virket ikke. Jeg er på jakt etter Jacob Storø sine forfedre og eventuellt etterkommere! Lurer på om det er en forbindelse med Konrad og Amanda der? jacob er født f.14.01.1915 og døde 17.12.1993Jacob ligger gravlagt på Gjerpen kirkegård i Skien ved siden av Marit Storø f.23.01.1918.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Går ut fra at den Marit Storø var gift med Jacob.Hvis man finner vielsen vil du jo se hvem som var Jacob`s far.Her er fødselen hennes,bare for å ha et utgangspunkt.Kanskje de viet seg i Skien også:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jan Christensen

Tror dette er sønnen til Jacob og Marit: Kanskje han vet noe: Torgeir Storø siv.økonom Øvrev. 28, 1405 Langhus 64 86 97 36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.