Gå til innhold
Arkivverket

[#54375] Du er ikke pålogget.


Gjest Ruth Gaustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Ingenting hos oss. Derimot må du ha ei cookie-instilling som gjer at cookies ikkje blir bevart. Sjå på verktøy, alterntiv for Internett og perssonvern. Glidebrytaren må ikkje vera for høgt oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg fikk samme melding de første gangene jeg prøvde å svare her etter å ha kjøpt ny pc, men nå er dette borte uten at jeg har gjort noe som helst med innstillingene. Så da forstår jeg ikke helt hva som har skjedd hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

Jeg kontaktet min dataguru og da ordnet vi automatisk på-logging, det virket der og da. Neste forsøk var også i orden, men dagen etter var jeg ute igjen. Forstår ikke hva som skjer, automatikken er nå det som er mest OK, og kjappest i en travel førjulstid. Mvh Ruth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

Takk til deg Jan Oldervoll.Det var innlegg 2 vi fulgte. Glidebryteren stod på middels, jeg flyttet til lav og da virket det. Så skjedde det at bryteren igjen var på middels uten at jeg vet hvorfor. Har satt den på lav og nå virket det igjen, vi får se hvor lenge?Mvh Ruth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.