Gå til innhold
Arkivverket

[#54377] Oppslag i FT1875, Stokke, Vestfold


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Skulle gjerne visst om Simon Svendsen er å finna FT1875, hanFamilien 1865: LenkeDei får ein son Simen i juni 1870, så han var iallfall i live ni mnd før :-)Eg klarar ikkje å finna han død. Kona døydde ikkje før 1914.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Er det denne sønn Simen Simonsen som du leter etter opplysninger om? LenkeMulig 1875-tellingen finnes på lokalhistorieavdeling i biblioteket i Stokke, eller på Nauen senter , Vestfold historielags arkiv?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk for respons :-) Nei, eg leitar etter Simon Svendsen sin dødsdato, far til denne Simen Simonsen som du har funne(han døydde forresten berre 8 mnd gml)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk til deg og :-) Javel, så levde han endå lenger.Altså død etter ca.mars 1872, viss han ikkje er å finna i FT1875.Ja, eg har saumfart krk.bøker til auga var stort og vått :-) Ingen funne, men sjølvsagt kan eg ha oversett han.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg har prøvd å finne opplysninger under gravminnerigistert på DIS, men ikke funnet dem der til nå.Ved foreldresøk IGI på Simen Svendsen og Andrine olsdatter fant jeg følgense barn døpt :1. Stina Simensdatter dpt 29 nov 1857, Stokke2. Karoline Simonsdatter dpt 22 jul 1860, Stokke3. Ole Simonsen dpt 30 nov 1862, Stokke. Oppgitt født 17 okt 1862 Kverne, Arnadel , Sem, Vestfold4. Dina Maria Simonsdatter f. 30 aug,1865 dpt 10 sep.Arnadal, Kverne, Sem5. Anton Simonsen dpt 3 Nov 1867, Stokke6. Simen Simonsen døpt 26 Jun 1870, Stokke7. Samuel Mathias f. 4 des , dpt 26 des 1872 , Stokke.Jeg legger en lenke til Samuel Mathias Simonsen som Berit nevnte her:LenkeSkal se om jeg finner noe mer.For meg ser det ut til at Ødegården, kan vært registrert i Sem i en periode?I den digitale bygdeboka for Stokke har jeg ikke funnet familien til nå.Muligens er de nevnt i SEM og SLAGEN boka?Mvh. Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk, takk :-)og til kjetil: så er det vel difor eg ikkje finn han då, eg tenkte ikkje på at det kunne vera grunnen, sjøl om eg fann kona under Arnadal.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her i Stokke bygdeboka finner jeg gårdene Kverne nevnt med eldre slekt her: LenkeMen fra den tiden Simen Svendsen bodde her, fant jeg ikke mye, dessverre.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Til (10): Sjå (3)Til resten: har også prøvt å finna dei i bygdebøkene, men det var lite resultat.Takk for engsjement :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her har du vielsen fra kirkeboka. g. 13 Nov 1857: Lenke. 36. v. s.Hans far Svend Christensen, hennes far, Oluf Paulsen Men dette har du kan hende fra før?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hmmm, eg er svært takknemleg for engsjementet, men eg har leita i fleire veker og funne mykje sjølv :-)Så det eg manglar er dødsdatoen til Simon Svendsen, eg har det eg treng av andre opplysningar. Tusen takk iallfall!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, det strandar vel på krk.boka som ikkje er scanna enno, men som sagt takk for viljen til å hjelpa :-)))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg trur at eg var 'borti' denne karen for nokre veker sidan, men fann ut at det må ha vore rærast barnerov, sidan Simon vart f. 1830.Difor sit eg igjen med denne: LenkeEg skal ikkje garantera at dette er rett, men viss det hadde vore mogeleg å koma inn på krk.bøkene, skulle eg vist dåpen til Simon i Våle. Men akkurat no var det ikkje råd med det, mora heitte Olea Hansdtr står det der.Giftarmålet til Sven Christensen har vore umogeleg for meg å finna. Som eg skreiv då eg hadde oppe ein del av same familien i eit anna tema, så er dette til ei dame i Amerika. Eg har lagt ned utruleg mange timars arbeid, og hadde eigentleg tenkt å avslutta, men den dødsdatoen til Simon Svendsen vart eit irritasjonsmoment, difor prøvde eg meg idag igjen :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg ser no at eg hadde skrive Christensen, og ikkje Christophersen i (22), det var sjølvsagt ein 'skriveleif' :-)))Er det nokon som klarar å tyda det som står som gardsnamn, ved dåpen til Simon Svendsen?MS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.