Gå til innhold
Arkivverket

[#54382] Peder Eriksen Hofveie ? Løten f.ca 1820


Gjest Helen Johanne Berget
 Del

Recommended Posts

Gjest Helen Johanne Berget

Jeg leter forfedrene til Peder Eriksen ,han hadde barn med Anne Johansd Ekrumseie f.1823 Barn Edvard f.26.01.1864 Hun giftet seg med Ole Monsen og flyttet til Buskerud. Ole og Anne Monsen er mine oldeforeldreDet er etterkommere av Peders sønn Edvard på Modum i Buskerud Tove Solberg Snarum på Modum og Reidun Åsen Hokksund i Øvre EikerEr det noen som er intresser kan de få Edvards etterslekt kan dere kontakte Helen Berget MVH Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

HeiHer flytter Edvard fra Løten sammen med sin mor, Ole Monsen og sin bror Mons [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=lotenutf&gardpostnr=2239&merk=2239#ovre>LenkeMons`s dåp, nr 48 LenkeOle og Annes vielse, nr 9 LenkeFinner en Peder Eriksen født 26/11-1844 i Løten, kan det være ham, nr 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sverre Søgaard

Peder Eriksen f 26/11 1844 står omtalt under Engesletten i Løtenboka 2. Der står det at han ble borte 16 år gammel og ingen har hørt noe til han siden. Dersom dette er riktig, forsvant han i 1860.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Takk MaritSønnen til Peder og Anne er (Edvard )er halvbror til min farfar JohanI 1974 har Odd Magne Syvertsen i Hamar registrert slekten til Peder Knutsen og Anne Hansds etterslekt på Løten Jeg har drevet med slektsgransking side 2002! Det er slekten til min farmor som jeg registrer nå,men jeg ville se litt nærmere på slekten til Edvard (Han fikk navnet Monsen da moren giftet seg med oldefar MVH Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Böhmer

Dersom dette dreier seg om Peder Eriksen Engesletten, så har jeg mye bakover dersom du er interessert i det. Min info passer best på telefonen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Hei ThorTakk for opplysningene om Peder EriksenJeg vil gjerne ha flere info. om Peder Eriksens forfedereRinger deg hvis du sender meg telefonnr. ditt ,eller jeg kan jo få det på opplysningen.MVH Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.