Gå til innhold
Arkivverket

[#54392] Siri Thomasdtr og Nils Abrahamsen Støle og deira slekt?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=22&filnamn=f01244&gardpostnr=86&personpostnr=611&merk=611#ovre>LenkeNære slektsbåndSiri Thomasdtr og Nils Abrahamsen Støle og deira slekt?Siri var mor til min farfar og farfar fortalte ofte at det var nære slektsforhold mellom den første og den andre eller tredje lenka.. Han sa noko om halvsøsken, men eg har ikkje klart å finne ut noko om dei nære slektstilhøva her. Er det nokon som kan hjelpe meg med dette? Lenkeeller mellom denne slekta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Mor til Siri var Mathe Eliasdtr. Møgster f. 1814-91. Foreldra hennar var Elias Nielsen Møgster f. 1787-1823 g.m. Marthe Larsdtr. Y. Rabben 1790.Desse hadde barnaMarthe 1814-91Kari 1816-16Ane 1819 (til Tysnes ingen barn?)Då Elias døydde gifte Marteh Larsdtr seg oppatt med Knud Nielsen Møgster 1796-1866og fekk barnaElias 1824-92Niels 1833- 1856Kanskje det er noko meir i denne slekta som eg ikkje har fått greie på. Det skulle visstnok vere nær slekt, men korleis kan dette henge saman?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.