Gå til innhold
Arkivverket

[#54403] Ane (Anne) Helene Holm Osmundsen, død 1933 Stavanger, Rogaland


Gjest Oscar Osmunden
 Del

Recommended Posts

Gjest Oscar Osmunden

Søker etter opplysninger om min oldemor Anne (Ane) Helene (født Holm) Osmundsen:født :15 aug 1849 Stavangerdøpt: 09 Sep 1849 Stavangerdød: antagelig ?? februar 1933 Stavangerbegravet: ???????? Stavanger.Kan noen hjelpe meg med dødsdato, dødsårsak og begravferds dato og gravlund.Er graven slettet ?.Takker på forhånd.Mvh Oscar Osmundsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oscar Osmunden

Er pt ikke sikker på adressen heennes i Stavanger. Memer hun bodde i nærheten av Løkkevegen. Men er ganske usikker. Det jeg har hørtvar at hun var begravet på en gravlund som , dersom en gikk fra teateret og over en 'bru' lå kirkegården under der. og det var mulig å se graven hennes. Jeg var bare 2 år da dette skjedde, men har fortsatt 4 barnebarn i 90 års alderen. av Anne Helene som lever. Har sendt e-mail til kirkevergen i Stavanger .Men får ikke svar. Mvh Oscar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.