Gå til innhold
Arkivverket

[#54437] Foreldre til Inger Petrichia Larsdatter fra Borge i Lofoten


Gjest Anne-Rita Kolberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne-Rita Kolberg

Inger Petrichia er, etter det jeg har funnet på Family Search, født 6. juni 1824 på Unstad i Borge. Hennes far er Lars Hansen f. ca.1800 på samme sted og mor Joenille Jonsdatter f. ca. 1791 i Valberg (veldig usikker). Er det noen der ute som vet noe mer. Inger ble tidlig enke og flyttet til Meløy med sin sønn Lars. Han er min oldefar. Skulle gjerne ha visst noe mer og kanskje når de døde. Kirkebøkene for dette tidsrommet i Borge er ikke scannet enda.Anne-Rita Kolberg, Glomfjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Finner Erik Nilsen når han døde i Borge,men klarer ikke å finne vielsen.Man skulle tro de giftet seg i Borge,siden det står alle steder at hun er herfra .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Rita Kolberg

Takk skal dere ha. Jeg har vielsen, den er i 2. januar 1853 i Gimsøy. Har funnet dem på Family Search. Der er det bare oppgitt Lars Hansen som far til Inger. Jeg har alt på Inger etter hun kom til Meløy. Lars var født 11. oktober 1854, det er det som står på gravstøttetn hans. Hva er rett vet jeg ikke, i kirkeboka står det 11. des. 1853.Anne-Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.