Gå til innhold
Arkivverket

[#54446] Einar Nilsen, f. i Borge i Lofoten f


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Einar Nilsen, f. Borge i Lofoten fikk en datter på Nesna i 1909 med Ellerina Mathiasdatter. Men jeg kan ikke finne han født i Borge. Da datteren ble født arbeidet han som grube-arbeider og bor i Fageli, Sulithjelma. Jeg finner han heller ikke der.Er der noen som kan tenke seg å hjelpe meg?Jeg takker på forhånd for all mulig bistand!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Anne J. Engmo. Nei, jeg vet bare det som står i kirkeboken da hans barn, Margith Josefa, ble født. Foreldre var Einar Nilsen, f. Borge i Lofoten.Mvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk for det, Anne J. Engmo! Når Margith blir født så står der 1875 for han og 1882 på mor til barnet.. For meg med mine øyne så klarer jeg ikke å lese hva som står ved hans fødsel og hans dåp, det blir for smått. Men det kan jo hende at han har løyet på datoen.Er dåpen fra Borge i Lofoten? Jeg får prøve å gå inn i kirkeboken for Vielsen og se om jeg finner noe der.Mvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Dåpen er i Borge,kirkebok 1869-1887.Der står Einar Martin født 04.04 og døpt 20.06 1869.Foreldre Petter Nielsen og Gunhild Christensdatter.Når han gifter seg står det attest fra Borge 01.04 1909 helt bakerst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg takker hjerteligst for det Anne J. Engmo! Da må jeg kanskje rekne med at det er den rette mannen, han som gifter seg i Sulithjelma.Med vennlig hilsenBirger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.