Gå til innhold
Arkivverket

[#54448] Far til Reidar Marius Johansen f .1917


Gjest Frank Martin Simonsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Frank Martin Simonsen

Hei, Jeg lurte på om noen unne hjelpe meg å finne ut hvem far til min bestefar var,og dennes slekt bakover. Bestefar het Reidar Marius Johansen og var født 19/12 1917, døpt i Nordstrand kirke 8/2-1918. I kirkebok fra Nordstrand står farsnavnet Broder Josef Johansen, født 1883 i Bærum, daværende(1918) bosted Sandviken. Jeg lurte på om noen klarte å finne ut mer om denne Broder Josef Johansen, (hans foreldre, yrke, død e.l.)På forhånd takkHilsen Frank Martin Simonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Mulig denne er mere lesbar (!) Kildeinformasjon: Oslo fylke, Nordstrand, Fødselsregister nr. 1 (1916-1924), Fødte og døpte 1918, side 36. Permanent sidelenke: Lenkehilsen Egil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Kan det være denne i FT 19LenkeDet er en Bror Josef Johansen gravlagt i Enebakk f.1885 død 3/7-1972 (fra DIS Norge gravminner)Kanskje bare navnelikhet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.