Gå til innhold
Arkivverket

[#54454] Hanna Marie Hobber-Odd Noor -Porsgrunn


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Kan noen hjelpe meg med opplysninger om disse og evnt.slekt. Odd er f.8.1.1923 på Ørviktangen,Eidanger,Hanna ant.f.19.11.1916 i Porsgrunn,de var gifte.Hvor kommer etternavnet Noor fra?Vennlig hilsen fra Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hobber-Odd er vel også et uvanlig navn. Sjekket 1900 for Hobber.... og fant da bare Hobber, men omtrent alle var metodister.Vet du når og hvor de ble gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ser etterpå at jeg fullstendig misforsto etternavnet. Jeg la sammen alle navn. Men uansett så kan det være snakk om metodister når det gjelder henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Dåpen har jeg på Odd,men takk skal du ha Berit.At de var Metodister det har jeg forstått når jeg søkte på navnet Hobber. Håper at det finnes noen som kan hjelpe meg på den Hobberslekten.Vennlig hilsen Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Forsøkte litt forskjellig på FS og fant dette på Pedigree-delen. Det er det jeg stoler minst på av FS:Foreldre: Jens Hobber og Johanne Karine Rosing. Hanna Marie Hobber f. 19/11 1916 - 19/7 1980, Edvind Teodor Hobber 19/3 1922 - 18/9 1981 og Jens Kristian Hobber 4/3 1922 - 1941. Som du ser så får de altså 2 barn med 15 dagers mellomrom ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg vet ikke om jeg kan skrive navn og adresse på den som har lagt inn disse opplysningene på Pedigree resource file. Men om du søker i PRF etter etternavn Hobber og ikke fornavn, født eller land så vil du finne navnet på den personen som har lagt inn opplysningene og at han bor i Stavern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk for tips,men du kan sende meg navnet på min email som er :awangsm@online.no kanskje jeg kjenner vedkommende. Vennlig hilsen Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk for det Carsten,jeg bor 700 meter derfra,det er en fin utsiktsplass.Det blir litt komplisert når man ikke har tilgang til de rette kildene,men på dette forum så finner man ut av det meste.Vennlig hilsen Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.