Gå til innhold
Arkivverket

[#54490] Problem med skanna kyrkjebøker i dag sundag 25. november?


Gjest Marianne Bakketun
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Bakketun

Er det berre hjå meg det er problem skal tru? Får berre opp blank side når eg prøver å koma inn på skanna kyrkjebøker. Tidlegare i dag, då eg var inne, laga eg ei lenke, men den inneheld berre ei feilmelding for meg....Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Det må vera noko riv ruskande gale hjå meg? Alle linkane eg har lagt ut i debatt 54276 er feil. Denne meldinga kjem opp: Error kb_0006d: Page switch error! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (brukernr = 28731) limit 1' at line 1Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vet ikke hva du gjør når du kopierer inn adressen. Men når du har en kirkebokside oppe, går du opp på verktøylinjen over selve kirkeboksiden og finner vinduet hvor det står bildeinformasjon. Velger du da f.eks øverst, får du opp tre valg. Kopier så adressen som står etter permanent sidelenke, og lim denne inn i temaet/innlegget ditt. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Eg kan kopiere Rune! Har til og med laga oppskrift for korleis ein gjer det. Alle linkane har jo vore heilt i orden fram til i dag sånn ca midt på dagen.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Må korrigere meg sjølv. La inn den fyrste lenka 20. nov. Alt i orden heilt fram til i går. Då rapporterte Lill i debatt 54276 fylgjande: Får bare opp Domkirken under databaser, Bergen. Kyrkjebøker, konfirmerte Konfirmerte i Domkirken i Bergen 1763-1780 Konfirmerte i Domkirken, Bergen 1781-1791Og eg hadde berre vore inne på konfirmerte i Korskirken 1864!Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Marianne:Det er linken i (15) i debatten 54276 som har blitt feil. Den skal se slik ut: Permanent sidelenke: LenkeHvis du klikker på den feilaktige linken i (15), så virker ikke de andre linkene lengre heller, selv om de er riktige.Så lukk din nettleser, og ikke klikk på linken i (15) etter at du har åpnet en ny, så burde de andre linkene virke...Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg beklager Marianne, men jeg oppfattet feilmeildingen på samme måte som Berit. Og det er jo nettopp derfor man bør benytte permanent sidelenke fremfor permanent bildelenke. Det var ikke ment å være belærende. Det ser jo ellers ut til at disse databasene lever sitt eget liv. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Akkurat? Ja, veit at eg laga ein link feil.... kopierte feil linje - enkelt og greitt, men altså ikkje så enkelt likevel. La inn rett linke etterpå, men det hjelper altså ikkje. Så lærte eg noko nytt....Men kvifor kjem eg ikkje inn på dei skanna kyrkjebøkene? Kvit/blank side med overskrift Skanna kyrkjebøker.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Ja, eg hadde faktisk lukka alt og starta pc'n på nytt fleire gonger. No har eg gått inn att med Mozilla (ikkje Explorer) og endeleg ser det ut som det har ordna seg her....Takk alle saman for velvillig hjelp! Og til Rune, eg brukar alltid permanent sidelenke, men altså, eg hadde kopiert feil linje på det eine innlegget, men trudde alt ordna seg når eg la inn rett lenke!Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.