Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Asle E Hansen

[#54529] Adolf Simon Hansen's Etterkommere

Recommended Posts

Gjest Asle E Hansen

HeiJeg ønsker info om Adolf Simon Hansen's etterkommere.Dette er det jeg vet:Adolf Simon Hansen ble født på Øksenes og flyttet til Andøy. Han giftet seg med Gjørgine Margrethe Olsen f 1884 på Bleik (mangler dato)De bodde på Andenes. De fikk minst 6 barn kansje fler Jeg har1. Arne Gjerdinand navnet er litt usikkert f 24.9.19032. Bergljot Anette Gjørgine f 1.5.1905 gift med Erling Strand f 1.7.1903 fra Andenes3. Hjalmar Antonius Mikal f 27.12.19064. Andor Johan f 2.4.1909 - d 2.1.1995 gift med Olga Petrine (pikenavn mangler) f 1.11.1914 d. 20.4.20015. Julie Hansine f 13.7.1911 - d 3.4.2002 gift med Antonius P. Johansen f 20.2.1907 - 7.3.19776. Akseltine Simonette Amanda f 23.5.1913 Jeg håper noen har eller kan finne noe informasjon om disse personene og deres etterkommere enten fra Bygdebøker eller annen kilde.Jeg har brukt Digital Arkivet og Gravminner for å finne disse opplysningene.Jeg har ikke tilgang til alle bindene i Andøy bygdebok, Så hvis noen kansje kunne finne noe der hadde det vært flott.Hilsen Asle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Solli

Hei!Jeg tror jeg ville tatt turen innom nærmeste bibliotek og bedt om å få låne disse bindene av bygdeboka.Marianne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Asle E Hansen

Jeg har vært innom biblioteket de hadde ikke det bindet som omhandlet Bleik og Andenes.Hilsen Asle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John O. Svenning

Hei! Gi meg e-post adressen din så skal jeg sende det jeg har om Adolfs etterkommere. Litt for mye til å legge inn her. Bygdebok for Andenes er ikke kommet ut ennå. Mvh John

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

heiTror ikke boken som dekker Bleik og Andenes er kommet ennå.Her er peker til forfatterens hjemmeside, kanskje du har noe han trenger og omvendthttp://www.borgos.nndata.no/jborgos.htmPå siden kan du og bestille bygdeboken for Øksnes, Sortland og Andenes. som alle har samme forfatterSteinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Asle E Hansen

John jeg har sendt deg en mail.Hilsen Asle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.