Gå til innhold
Arkivverket

[#54529] Adolf Simon Hansen's Etterkommere


Gjest Asle E Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Asle E Hansen

HeiJeg ønsker info om Adolf Simon Hansen's etterkommere.Dette er det jeg vet:Adolf Simon Hansen ble født på Øksenes og flyttet til Andøy. Han giftet seg med Gjørgine Margrethe Olsen f 1884 på Bleik (mangler dato)De bodde på Andenes. De fikk minst 6 barn kansje fler Jeg har1. Arne Gjerdinand navnet er litt usikkert f 24.9.19032. Bergljot Anette Gjørgine f 1.5.1905 gift med Erling Strand f 1.7.1903 fra Andenes3. Hjalmar Antonius Mikal f 27.12.19064. Andor Johan f 2.4.1909 - d 2.1.1995 gift med Olga Petrine (pikenavn mangler) f 1.11.1914 d. 20.4.20015. Julie Hansine f 13.7.1911 - d 3.4.2002 gift med Antonius P. Johansen f 20.2.1907 - 7.3.19776. Akseltine Simonette Amanda f 23.5.1913 Jeg håper noen har eller kan finne noe informasjon om disse personene og deres etterkommere enten fra Bygdebøker eller annen kilde.Jeg har brukt Digital Arkivet og Gravminner for å finne disse opplysningene.Jeg har ikke tilgang til alle bindene i Andøy bygdebok, Så hvis noen kansje kunne finne noe der hadde det vært flott.Hilsen Asle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Gi meg e-post adressen din så skal jeg sende det jeg har om Adolfs etterkommere. Litt for mye til å legge inn her. Bygdebok for Andenes er ikke kommet ut ennå. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.