Gå til innhold
Arkivverket
Harald L. Bakke

Simon Pedersen Indrekvam f. 1877 busett på Sotra

Recommended Posts

Harald L. Bakke

Eg etterlyser opplysningar om Simon Bertines Pederson Indrekvam f.15.03.1877 i Naustdal

Ved FT-1910 var han busett på Kronstad i Årstad som ugift jernbaneanleggsarbeidar.

I følge Naustdal bygdebok gifte han seg og vart busett på Skogsvågen på Sotra.

Eg er interessert i opplysningar om kva tid han gifte seg og med kven .

Her er han gravlagd, truleg er det kona og sonen som er gravlade her også : http://www.disnorge.no/gravminner/vis.php?id=12&mode=ko men eg treng verifisering på at det er kona og sonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oddvar Søreide

Simon Pedersen Indrekvam - Naustdal i Sogn f. 1877 d. 1952 g. Anna Oline Olsdatter - Myking i Lindås f. 1896 d. 1968 g. 19--. Busett i Dommedal

i Sund kommune. De fikk 2 døttre og 1 sønn, som alle vart gift og har etterslekt. Dette er imidlertid for nytt til at eg kan legge det ut på nettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harald L. Bakke

Simon Pedersen Indrekvam - Naustdal i Sogn f. 1877 d. 1952 g. Anna Oline Olsdatter - Myking i Lindås f. 1896 d. 1968 g. 19--. Busett i Dommedal

i Sund kommune. De fikk 2 døttre og 1 sønn, som alle vart gift og har etterslekt. Dette er imidlertid for nytt til at eg kan legge det ut på nettet.

Takk skal du ha Oddvar. Eigentleg skal eg ikkje registrere borna (det vert for langt ute i slekta) men er takknemleg for dei opplysningane du har gjett. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oddvar Søreide

Svar på siste setning i ditt innlegg er ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive