Gå til innhold
Arkivverket

[#54596] Molstadengen/Pannerud


Gjest Marit Sørlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Sørlie

Er det flere som arbeider med samme slekter som meg? Gustav Martinsen Molstadengen 1873-1949, Julie Margrethe Olsdatter 1881-1975. Jaren/Moen/Gran. Arne Jensen Pannerud 1835-1922, Kari Johannesdatter 1833-1928. Jaren/Gran. Synes det er rart hvis det bare er jeg som prøver å finne ut mer om disse familiene. Jeg har fått vite mye,men er stadig på jakt etter flere opplysninger,både om før og etterkommere av disse. Håper på denne måten å komme i kontakt med flere å dele opplysninger med. Mvh. Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell H Myhre

Heia Marit :-))I alle fall Gustav og Julie Molstadenga har jo som anført i tidligere innlegg etterkommere bosatt på Jaren/Gran. Sannsynligvis er det samme tilfelle med Arne og Kari Pannerud. Disse har jeg ingen grunn til å anta besøker herværende nettstad. Vil ikke det mest nærliggende være å kontakte dem ?Mvh. Kjell M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.