Gå til innhold
Arkivverket

[#54647] prøver å finne opplysninger om min farfar Leif Camilio Knudsen


Gjest kjell knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest arild andersen

hei igjen jeg fant denne meget interessante opplysninge på family search ved å søke på leif knudsenfødseldatoen stemmer.. det kan ikke være ren tilfeldighet.Leif KNUDSEN Birth Date: 2 Nov 1917 Death Date: Feb 1982 Social Security Number: 560-60-7204 State or Territory Where Number Was Issued: California Death Residence Localities ZIP Code: 90660 Localities: Pico Rivera, Los Angeles, Californiamvh arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Leif Knudsen var visst sjømann, han er registrert fleire gongar ved innreise til NY. Her ser du ein av dei:Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei!Det er flere ting som stemmer med mannen Arild fant ovenfor, også C-en og morens pikenavn Hansen er på plass (så får vi leve med at de her har kalt mannen 'Leis'):California Death Records 1940-1997 Last Name: KNUDSEN First Name: LEIS Middle: C Birth Date: 11/02/1917 Mother Maiden: HANSEN Sex: M Birth Place: REST (OTHER) Death Place: LOS ANGELES(19) Death Date: 02/22/1982 SSN: 560-60-7204 Age: 64 yrsHilsen Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Veit du at du kan (sidan du veit kvar/kva tid farfaren din døydde) finna nekrologen hans? Der kan du(viss du er heldig) finna spennade opplysningar.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjell knudsen

hvor går jeg får å finn nekrologen. jeg er veldig fersk på dette så jeg trenger litt hjelp til å finne ut forskjellige ting. vet ikke alt jeg kan finne ut av engang. strålende at folk gidder å hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kan godt prøva å hjelpa deg hvis du vil. Kanskje du kan senda meg ein e-post?E-post adresse: bruk dei to fyrste bokstavane i fornamnet mitt og dei fire fyrste i etternamnet, set til eit to-tal deretter @online.noVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.