Gå til innhold
Arkivverket

[#54657] Ole Andreassen Øren


Gjest Rigmor Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rigmor Jensen

Er på jakt etter far til Ane Olsdatter, hun er født i Flakstad i 1868. Mor hennes het Elen Jensdatter, og henne har eg funnet mye ut om (takket være Dis og digitalarkivet). Eg har tidligere etterlyst Ole og fått mange tips, men det er ingen som med sikkerhet kan si hvem han var. Det eg vet er at han står oppført som Ole Andreassen Øren fra Rødøy da Ane ble døpt. Har ingen alder på han. Mor til Ane var født ca 1940, fra Meløy. Ane ble aldri gift så det er ikke noen opplysninger å finne der heller. Noen som har noe informasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hill-Gunn Jensen

Heisan RigmorDet ser ut til at du må innom min etterlysning etter Oles svoger [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=54558&sok=&startnr=&antall=&spraak=&nr=1&antinnlegg=28#anker>Lenke for å få svar på hvor denne Ole kom fra:-) Vet ikke om det kan være til hjelp, men Ane Regine Olsdtr. ble konfirmert på Værøy i 1883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.