Gå til innhold
Arkivverket

[#54704] Ullensvang 1839 Kirsti Larsdatter Bleie, Kind Hvem var hun?


Gjest Kjell-Arne Mellum
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell-Arne Mellum

Kristi Larsdatter f. 4 Mai 1829. Foreldre Lars Amundsen Bleie,Kind? og Aase Olsdatter. Hvem var de? Er det noen som kan sjekke om de står i Bygdebok? Eller er det noen som har kjenskap til de?Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Ullensvang, Ministerialbok nr. A 10 (1825-1853), Fødte og døpte 1839, side 58. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11718&idx_id=11718&uid=ny&idx_side=-59>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Arne Mellum

Takk til dere alle 3. Dårlig gjort å legge inn innlegget, og så dra i bursdagsbesøk. Beklager. Må sjekke klokken bedre neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Ann Helle

Eg er no innom Bleie og såg denne debatten, eg ser han er nokre år gamal. Tenkte eg kunne koma med nokre opplysningar frå bygdeboka. Olav Kolltveit; Odda, Ullensvang og Kinsarvik i gamal og ny tid Bygdesoga IV/1, s. 253:Lars Oddmundson N. Børve br. 1, pl II, Osvik (1793 - 1860)g 1833 m. Åsa Oddsdtr. Kvestad br 3. (1800 - 41).Bygdesoga IV/2, s. 283: Jakob Åsmundson (1764 - 1851) g ca 1794 m. Kari Skjønnesdtr. Kjellsbø (1755 - 1852) frå Sør-Odal. Ho hadde før sonen Lars Omundson (1793 - 1860).Arnfrid (3) Kind. det tenkjer eg betyr Kinsarvik Prestegjeld.Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.