Gå til innhold
Arkivverket

[#54724] George (1852) og Thomas (1854) Johnson Egland, frå Telemark til Amerika -opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika har eg motteke følgjande etterlysing:Thomas Johnson EGLAND, døydde i Albert Lea, MN 12.3.1933. Dødsattesten syner at Thomas var fødd i ''Telemarken, Norway'' 12.4.1854 av foreldri:* John Jorgenson* Lane(!)Broren George (Jørgen?) Johnson EGLAND skal vera fødd to år før, d.v.s. kring 1852.Gutane utvandra til Amerika (Wisconsin) kring 1858 (jmf. FT1920 for Winnebago Co., IA), og me veit at far deira reiste samstundes, men mori kan vera avlidi i Noreg.Etterkomarar etter denne ætti ønskjer finna det norske opphavet deira, og eg vonar einkvan med lokal kunnskap i Telemark kan bidra med noko?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det blir født en Thormod Johnsen i Nissedal/Treungen 12.04.1854 av foreldre John Thormodsen og Thone Jørgensdtr. Det er kanskje et skudd i blinde, men Egeland finner du i Nissedal i 1865. Navnene stemmer jo ikke helt, men stokker du litt på dem, passer det jo bra. Se post nr.7.Lenke Mvh, Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er lenken til utflyttingen i 1862. Som man ser har de med seg både Jørgen og Thormod. Så spørs det da om det er fil i utflyttingslistene eller om det var John som død og Thone som giftet seg på nytt med en Jacob Jørgensen. Lenke Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her er bekreftelsen. Enken Thone Jørgensdtr. Egeland gifter seg på nytt 05.08.1860 med Jacob Jørgensen Egeland. Se post nr.4.Lenke Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ungk. John Thormoden Almeli, 29 år gammel giftet seg i Nissedal/Treungen 07.07.1844 med pige Thone Jørgensdtr. fra ? i Vraadal, 22 år gammel. Se post nr. 4 nederst til høyre.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er trolig Thone/Thodnes fødsel og dåp 02.10/10.11.1822 i Vraadal. Foreldrene er Jørgen Olsen og Ranney(Rannvei) Aanundsdtr. Jeg klarer ikke å tyde gårdsnavnet. Se post nr. 2 nederst på høre side.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7988&idx_id=7988&uid=ny&idx_side=-13>LenkeOg her er vel dåpen 11.11.1815 til John på Almeli. Foreldre Thormod Jonsen og Turid Pettersdtr.Se post nr.8 på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg er nok ein gong mektig imponert! Hjarteleg takk til Rune og Carsten for kjempeinnsats! Dette er rette folki - ingen tvil! No står det berre att litt ''footwork'' for å kartleggja flyttemønsteret deira i Amerika...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.