Gå til innhold
Arkivverket

[#54766] Lars Nielsen Grue.


Gjest Øyvind Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Nilsen

Hallo.Jeg er på jakt etter Lars Nielsen sine foreldre. Lars var født 8 juli 1832 i stemserudhagen i grue. Jeg ser foreldrene til Lars i kirkeboka men jeg synes jeg skulle ha hatt årstall og mere data på dem.Ser jeg ikke feil så heter de Nils Olsen og Marte knutsdatter.Er det de riktige jeg har funnet tro? Mvh Øyvind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

N° 47 högre side: Han 28 år og fra Nordgaarden og hun 22 og fra Byemoen : Permanent sidelenke: Lenke (?, finner ingen slik gaard i Grue) Men i 1801 er der ingen Nils Olsen på Nordgaarden, han kan ha vært der som tjenestedreng da han gifta seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Nilsen

Heisann. Jeg ser at du har svart meg før. Du har til og med gitt meg navn på barna til Knut Sørensen og Anne Johansdatter. Det innlegget jeg la inn den 05.12.2007 har ved en feiltagelse blitt med. Jeg mente at dette innlegget ikke kom inn, derfor la jeg inn et nytt innlegg dagen etter 06.12.2007, som du har svart meg på. Du må virkelg unnskylde at dette skjedde. Jeg har fått mye info om dette paret av deg, og tusen takk for en kjempe jobb! Med vennlig hilsen Øyvind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.