Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#54791] Peder Wikingson Steig/Ølnes (1809) og kona Gunnhild (1812) -til Bud i Romsdalen?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Peder Wikingson Steig eller Ølnes, døypt i Sogndal 5.11.1809, gifte seg i Sogndal 8.12.1835 med Gunnhild Pedersdotter Husum, døypt i Sogndal 12.7.1812. Dette parfolket var i mange år husmannsfolk på plassen Steig under garden ølnes i Sgndal, men flytte gherifrå kring 1850, og me har ein mistanke om at det var til Bud i Romsdalen at dei kan ha teke vegen. MEN, so langt har me ikkje greidd å prova dette!Fem born er fødde i Sogndal:* Anna Pedersdotter, fødd Sogndal 29.3.1835* Peder Pederson, fødd Sogndal 16.7.1837* Britha Pedersdotter, fødd Sogndal 16.5.1840* Peder Pederson, fødd Sogndal 4.12.1842, døydde Sogndal 7.1.1843.* Peder Pederson, fødd Sogndal 26.12.1843Den yngste sonen vart konfirmert frå Bjørsnes i Bud 1858, og dette er det som får meg til å tru at kanskje ogso foreldri hans budde der...? Men ingen av huslyden budde på Bjørsnes i 1865, so kvar vart det av dei?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kirsti Rye

Her er i allefall innflyttingen til Bud Permanent sidelenke: Lenke mvh Kirsti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kirsti Rye

Vet ikke hva som skjedde med lenken til Beret, den ble i alle fall feil, prøver igjen Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kirsti Rye

Sønnen Peder (f 1843) i 1900 Lenke Gunhild har jeg ikke funnet.mvh Kirsti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kirsti Rye

Her fant jeg sannelig giftermålet til Beret også Permanent sidelenke: LenkeNår det gjelder forrige innlegg, regner jeg med at det er feil i FT når det står at Peder er født i Bud. Det må være riktig Peder som er i tjeneste i huset der han senere blir gift med datteren.mvh Kirsti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kirsti for mange spennande og nyttige innlegg. Det ser ut som du har leitt overalt og har funne det meste av det som kan finnast om denne huslyden i Bud.MEN, det store problemet som framleis står att, er spørsmålet om lagnaden til Gunnhild Pedersdotter. Kvar i all verdi kan ho ha gjort av seg? Eg trur ho òg må vera avlidi før 1865...(?)Vel, me kan jo ikkje finna ALLE dei me leiter etter, sjølv om me freister aldri so mykje.Nok ein stor takk til deg Kirsti for kjempebra innsats!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kirsti Rye

Den andre sønnen Peder f 1837 gifter seg i Aukra i 1872. Permanent sidelenke: LenkeFødselsåret er her oppgitt til 1840,men det er vel ikke tvil om at det er rett mann.mvh Kirsti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Ove Hattrem

Sistnevnte ektepar med barn er omtalt på s. 333 i første bind av Johan Julnes' bygdebok for Aukra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Randi Hagen

Lars! Her er bilde av Peder Pedersen f. 1843, den yngste i søskenflokken du nevner. Gift på Hustad i Bud i januar 1891. Jeg har en god del om slekta vår bakover, ta gjerne kontakt på randihag@hotmail.com, dersom det er noe mer du vil vite. Jeg har heller ikke detaljer vedr. Gunnhilds død/begravelse såvidt jeg kan se nå, så jeg følger spent med på tråden videre. Mvh. Randi

bilete3932.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Lothe

Peder Wikingson døde 09.05.1852Gunhild Pedersdatter døde i Hustad 14.04.1865 Da var ho på legd.Beret vart nok 'satt bort' og har tatt etternavnet til pleieforeldra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kirsti, Kjell Ove, Randi og Karin for nye spennande innlegg. I og ed siste bidraget frå Karin har eg no fullstendige opplysningar om ekteparet Gunnhild Pedersdotter og Peder Wikingson!Eg ser at du Randi ættar frå desse folki, og då lurer eg på: Veit du noko om den endelege lagnaden (dødsfalli) til:* Anna Ellendsdotter (Husum) (f. 1781), mor til Gunnhild?* Kari Pedersdotter (Husum) (f. 1804), søster til Gunnhild og gift med Gjest Gjestson Elvehjem?* Synneva Pedersdotter (Husum) (f. 1806), søster til Gunnhild og utvandra ugift til Amerika i 1856 (med sonen Erik Johannesson)?Nok ei gong en stor takk for hjelpi med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John H. Aarønes

Hei!I Molde kyrkje 15.12.1844 Martha Olline Colbensdatter døypt. Ho var fødd 26.11.1844 og foreldre var Smed Colben Wikingsen og kone Ingemonsdatter (fra Woss).No er Wiking eit sjeldsynt namn i Molde og distriktet rundt. Kan det vere noko slektssamband med mellom Colben og Peder Wikingson Steig eller Ølnes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hei John!Peder Wikingson var fødd i Sogndal, men faren Wiking Svendson Ølnes, var fødd på Voss, og so vidt eg veit, er mannsnamnet Wiking ganske so stadbunde til Voss, men eg har diverre ikkje lokal kunnskap derifrå til å kunna seia om det var skyldskap mellom Peder og Colben Wikingson.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John H. Aarønes

Hei Lars!Takk skal du ha! Der sparar eg kanskje mykje leitearbeid (om eg e så heldig at dei er brør). Då e det kanskje Wiking S. som det vert lyst for i 1801. Så e det berre å leite seg framover og sjå om det dukkar opp nokon Colben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Lothe

Hei JohnPeder Wikingson er min tippoldefar. Familien kom til Fræna ca 1845Faren, Wiking Sveinson er f. 1765 på Bidne, Voss. Han gifta seg m Brithe ( Brita) Pedersdatter på Voss i 1802.Ho var f.ca 1768 på Een, Vossmvh Karin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John H. Aarønes

Takk til Karin! No burde eg vere i stand til å finne ut om det er slektskap mellom Colben i Molde og Peder Wikingson. Det var jo pussig at desse to Wikingsonane frå Voss dukka opp i omlag same området samstundes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive

×