Gå til innhold
Arkivverket

[#54826] Oldefar født i gamle Tustna Kommune, kven var faren eigentleg ?


Gjest Alf Steinar Nekstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Steinar Nekstad

Freistar på ny å få hjelp med å finne ut av kven Ole Pedersen Lillgjerde var, eg klarar ikkje å finne noko fornuftig i folketeljingar.Min oldefar Andreas Olson Høvik Lenke født 11.01.1872 på ein plass under Høvik (Hevvikja) i tidlegare Tustna kommune. Foreldra var Hendrikke Halvorsdotter f. Treekrem og Ole Pedersen Lillegjerde. Han var født utanfor ekteskap, Hendrikke var aldri gift. Opplysningane er henta frå fødselen til Andreas i Kyrkjeboka. Er det nokon som kan hjelpe meg med å finne ut kven Ole Pedersen Lillegjerde var og kor vart det av han ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Nå har ikke jeg fjerneste anelse hvilket kirkesogn Tustna er. Men her er 2 gårder i MR som heter Lillegjerdet. Nr. 183 er i Borgund og nr.32 i Sunnelven. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Fint Berit! Dette viser at Ola Pedersson framleis held til i Høvika, men i folketeljinga 1900 manglar Ola. Han kan då vera daud (om han då ikkje har flytta), og om ein finn dødsfallet/gravlegginga i kyrkjeboka, så kan ein også finna ut både kvar og når han er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

No hende det at folk i Høvika vart gravlagde i Aure også, men eg fann han ikkje der heller, så det kan jo tenkjast at han har flytta og bur ein annan stad ved folketeljinga i 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Tyrhaug

Sønnen Andreas Høvik er jo flytta til Kristiansund og stifta familie, her i 1900: Lenke Og faren kan jo også ha blitt med dit, uten at han bor sammen med sønnen og familien hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Harald Ormbostad

Har sett litt på dette, og leita etter Ole Pedersen Lillegjerde. Han er vanskeleg å finna, og det er født veldig mange Ole Pedersen her i fylket i det aktuelle tidsrommet frå 1840 til 1850. Det er få plassar som heiter Lillegjerde i nærområdet. Her i fylket er det to, ein plass på Hellesylt i Sunnylven, og ein på Lønset i Bolsøy. Den på Hellesylt trur eg er uaktuell. Det er dessutan ein par plassar i Nord-Trøndelag, men det og synes å bli for langt unna.Den på Lønset kan vera meir aktuell, men det er heilt uråd å fastslå noko sikkert. Her er det født ein Ole Pedersen den 25. juni 1842 Lenke Mora er husmannsdotra Ellen Andersdt. Lønsetteigen, og det er vel ikkje langt ifrå Lillegjærdet på Lønset. Faren er husmannsonen Peder Olsen Bragstad, ungkarl og soldat.Men eg finn ikkje at han er innflytta til Tustna, utflytta frå Bolsøy, død på Tustna, eller utflytta frå Tustna igjen. Men du kan sjå litt meir på denne personen, men det er vel helst truleg eit bomskot dette og. Mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Steinar Nekstad

Hei og tusen takk til dykk alle !Undrar om nokon av dykk veit om det finnest bygdebok for Bolsøy, som event. kan fortelja noko om denne Ole Pedersen f. 1842.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling Myrbostad

Hei, ei lita korrigering og kanskje avsporing.Henrikke Halvorsdatter er feil, det skal vel være Henrikke Andersdatter, regner med at det bare er ei feilskriving, siden faren heter Anders Halvorsen Kjervik (senere Treekrem). Jeg vet ikke om du er klar over at Henrikke hadde et barn til, med Kristian Halvorsen Lien. Hun het Fredrikke og var født 25.2.1879, senere gift med Peder Brattli og bosatt i Namsos. Henrikke kalte seg da Nauten, og arbeidet sikkert der. I FT1900 ser jeg at ho fortsatt er på Nautan, bor da som ugift dagarbeider på plassen Stranden (nå kalla Nordstrand)Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Kristiansen

I 1886-matrikkelen [url="http://www.rhd.uit.no/matrikkel/matrikkel.aspx>http://www.rhd.uit.no/matrikkel/matrikkel.aspx fant jeg noen flere Lillegjerde i Møre og Romsdal. Men den mest interessante plassen var Lillegjerde under Riksem i Sykkylven: LenkeDer er det en bruker som het Ole Pedersen. Han finnes i FT1900 på samme plassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.