Gå til innhold
Arkivverket

[#54829] Tyding av kirkebok - Olea Olsdtr. f. 1777, Hof i Hedmark


Gjest Tommy Spjøtvoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Tommy Spjøtvoll

Hei.Kan noen hjelpe meg med å tyde det som er skrevet ved Oleas dåp?Ole og Anna er fedre, men jeg har problemer med resten...Dåpsinnføringen er nevnt fra linje fire: LenkePå forhånd mange takk!

bilete3933.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Legger inn lenke til kirkeboka da det er veldig vanskelig å lese disse små utklippene LenkeJeg klarer ikke alt og det er mye usikkert her: Ole Evensen Kognes og Anne Arnesdt. barn Olea. Faddere: ... Halvors. M...., Peder Ols. Toverud?, Anne Olsd. Kognes, Berte Evensd. Kongel..., Mari Olsd. Kiølen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Mulig at dette er Olea i 1801, hun er i tjeneste hos en som muligens kan være hennes onkel: LenkeMen jeg ser det er flere Olea Olsdtr ca 22-23 år i ft for Hof. Så er du sikker på at du har funnet dåpen til rett Olea?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

Umulig for meg å si om det er den rette, men det står:Ole Evens: Kagnes og Anne Arnesd: B. N: Olea. F: Baard Halvors: Melsnes, Peder Ols: Toverud, Anne Olsd: Kagnes, Berte Evensd: Kongelbek, Marj Olsd: Kiølen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.