Gå til innhold
Arkivverket

[#54871] Døde Vestre Aker 1910


Gjest Anita Gundeid
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Gundeid

Jeg søker etter første hustru til min oldefar Aksel Aleksander Olsen. Ifølge Lysningsprotokoll 1898-1912 døde hans første kone 26.10.10. Jeg finner ikke noen fortegnelse over døde i 1910 for Vestre Aker. Kan noen hjelpe meg?

bilete3941.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Henger meg på med et spørsmål om den samme kirkeboka også inneholder konfirmert i 1910? Leter etter Otto Karlsen som ble konf. i Ullern i 1910 iflg. vielsen i 1916. Mvh.Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Gundeid

Hei Mette, Jeg har sendt en forespørsel til kirken og hørt om jeg kan komme og se i boken eller om de kan sjekke opp for meg. Har ikke fått noe svar enda, men håper det kommer. Dette er utrolig spennende! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Anita ;) Når du får svar, kunne du spørre etter Otto Karlsen`s konf. for meg, evnt. gi meg beskjed om du får noe svar eller ikke. Han var født 24 januar 1896.Konf. i Ullern i 1910. Enig med deg at dette kan bli spennende. Mvh. Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.