Gå til innhold
Arkivverket

[#54883] Kirkebok S-TRL, Orkdal/Orkdal 1743-65, klokkerbok


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg vet ikke om det er meg som leser feil, men mangler det en side eller to i 1747. Mangler den i boka eller har den blitt hoppet over ved skanning?Siste dato på siden er 5.s.e.paaske og neste side begynner med 3.P.T.(forståes som 3.sønd.e.trin.), etter den en torsdag, og så St.Hansdag. Legger inn lenke til den da det mangler sidetall Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg trenger akkurat den siden for å se om ikke Hans Jacob Brun døpte eller begravde et barn da. Jeg har funnet intro. til kona 6.s.e.trin, men ikke noe barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Bjørn Olsen

Ane Katrine Hansdatter Brun ble født i Orkdal første halvår 1747. Innførsel nr. 11/1747. Hun ble gift 1780 Orkdal med: Korporal Nils Endresen og Madame Ane Katrine Brun.Faddere i Orkdal 1747: Fogden Evert Ibsen, Hr. Floer, Mad. Ross, Jomfru Brun, Karen Ross. Hennes far var Hans Jakob Frantsen Brun, sønn av Frants Brun sr. på Hov, captain des Armes, senere tollbetjent i Trondheim.Moren var Katrine Holst, gift 1745. Far siden gift II i 17?? med Elen Katrine Kristofferdatter Blom (1737-1772). Han i 15.08.1775 i Trondhjem: Enkemann, tollbetjent Hans Jakob Brun og Ane Magdalene Ingebriktsdatter uekte datter: Elen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.