Gå til innhold
Arkivverket

[#54908] Truls a Sundt corporal /Nordenfjelske gevorbne infanteriregiment i Fredrikstad


Gjest Knut Inge Sundt
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Inge Sundt

Hei jeg har ett problem med og finne ut hvor Truls Aslesen/akselsen Sundt også skrevet som sundtr er født. Han skal være født ca 1783?.Jeg har funnet ut når han har giftet seg,når han har fått barn og når han døde men det kommer ikke frem hvor han er født,men det står at han er i det Nordenfjelske gevorbne infanteriregiment i Fredrikstad. Det jeg da lurer på er om noen hvet hvor jeg skal henvende meg når det gjelder mannskapsruller ved Nordenfjelske gevorbne infanteriregiment i fredrikstad ca 1801-1818. For jeg håper og tror at det kan stå der hvor han er født. Han står oppført i tellingen for Fredrikstad 1801 som corporal. Hilsen Knut Inge Sundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Det eneste resultatet i FS var denne, en mulig kandidat kanskje?TRULS ASLAKSEN Pedigree Male -------------------------------------------------------------------------------- Event(s): Birth: Christening: 14 FEB 1779 Sigdal, Buskerud, Norway Death: Burial: -------------------------------------------------------------------------------- Parents: Father: ASLE SUNDSLIEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.